Saturday 10 March 2012

Teruskan Melangkah III

Assalamualaikum wbt.
Kembali untuk teruskan melangkah III..Alhamdulillah minggu ke tiga sudah pun selesai. Minggu ni banyak group discussion..huhu..penat :(

Dapat dirasakan duit ku keluar macam air. Huhu.. Macam mana lah nak jimat. Makan dua kali sehari, prepaid fon lagi..Woit! Jangan bagi alasan lah.. Boleh je kalau nak jimat dengan keazaman yang kuat lah. Hehe.. InsyaAllah.. Bersederhanalah dalam berbelanja. Beringat sebelum habis. Duit yang ada pandai-pandai lah budget untuk belanja bulanan kan.

Going to be very busy for week 4. Presentation, send up project proposal, send up topic for gender, preparing for TMX task. Hahaha..Giler banyak benda nak kena buat. Ok. Think positive Siti Fathimah. You can do it! Chaiyok!

Inilah kehidupan universiti. Waktu ni lah belajar macam mana nak buat proposal, deal with any organisation to get sponsor, deal with societies a lot! Tak pe. Pengalaman. Nanti bila ada rezeki untuk kerja, buatnye hadapi perkara yang sama kita dah ada pengalaman nak selesaikan. Apa-apa yang kurang kita tambahkan, apa-apa yang silap kita betulkan.. :)

Disebabkan dunia sekarang berada di hujung jari, semua benda nak gunakan teknologi. Semua perkara penting akan di post kan di FACEBOOK! Jadi, nak tak nak terpaksalah me reactivate fb saya..ADUH!
Ingat tak nak pakai fb lagi, tapi terpaksa jugak guna fb lagi..HUH.

Ok. Dah habis membebel.. Sampai sini dulu..

No comments:

Post a Comment