Sunday 4 March 2012

R.I.N.D.U

Assalamualaikum wbt..

Saya rindu semua orang. Semua orang saya rindu. Semua orang rindu saya.*perasan*
Tapi betul, 2 3 hari ni setiap petang rasa nak nangis je. Mood swing :(
Bangun-bangun tidur je terdetik dlm hati "eh, rindu kat mak abah lah". Terus amek fon, call mak..Malam sikit rindu kat along & kak awin. Ada jugak rindu kat angah, tapi tak call la sebab hari tu baru je call dia*kedekut*
Rindu dekat rumah, kawan-kawan, sekolah. Pendek kata rindu kat semua lah..Boleh pulak home sick waktu-waktu mcm ni..Tak productive langsung lah kau!

Apa eh nak buat bila rindu? Nak call karang, meleleh pulak segala air..
Bila menidakkan rasa tu, makin kuat pulak dia menyerang....Arghhhh...Parah betul sakit rindu ni..

Satu je rasanya yang boleh buat kita rasa tenang bila mengalami perasaan yang macam ni..Kembali pada ALLAH. Sentiasa ingat pada ALLAH. Doa pada ALLAH agar orang-orang yang kita sayang sentiasa di bawah lindungan dan rahmatNya.
"Ya ALLAH, sampaikan lah rindu ku pada orang-orang yang aku sayangi. Lindungilah mereka, beri mereka kemudahan dalam segala hal"

Sungguh, saya merindui semua.

Sampai sini dulu. Azan maghrib dah berkumandang. Asif 'ala kulli hal..

No comments:

Post a Comment