Friday 2 March 2012

Teruskan Melangkah II

Assalamualaikum wbt.. :)

Alhamdulillah selesai minggu kedua perkuliahan. Minggu ni tutorial ada yg dah mula. Ingatkan minggu ketiga baru mula..huhu..Tapi minggu depan lagi sibuk kot bila lab TMX dah mula. Hari-hari kena balik petang. Keluar pagi balik petang..emm,,bukan nak merungut tapi nak meluahkan perasaan je..hehehe.. :D

Alhamdulillah, masalah yang melanda diriku itu sudah selesai. Ibrahnya jangan suka-suki nak lari dari masalah, masalah tak kan selesasi kalau hanya berlari. Tapi kalau nak kurus boleh selesai dengan berjogging..hehehe..Kalau kita ada masalah, kita berbincang dengan orang yang sepatutnya, banyakkan mohon pada ALLAH agar segala urusan dipermudahkan. Ada hikmah di sebalik setiap yang menimpa kita. Bila kita tak selesa dengan suatu keadaan tu, kita berterus terang, dan jadikan sebagai panduan pada kita seandainya pada satu hari nanti kita kena menguruskan perkara yang sama.

Saya dah tak tutup fon lagi..hehe..Tapi saya memang dah deactivate fb saya dengan rasminya pada minggu lepas.. Sebarang masalah boleh lah menghubungi saya di nombor 01* ******4 @ 01* ******6..macam femes sangat kau ni..hehe..public kot ni..mana boleh sesuka hati je letak phone number kan.. Boleh jugak tweet je kat Twitter saya..Nak follow pun boleh. Follow me and I will follow u back.

Sampai sini je dulu. Maaf seandainya anda yang membaca entry ni *kalau ada lah,,kalau tak ada pun ape aku kesah* merasakan entry ni tiada manfaat buat anda..Saya cuma ingin meluahkan rasa sahaja..Asif jiddan..

Semoga bertemu lagi.. :)

No comments:

Post a Comment