Sunday 29 April 2012

Perasaan itu hadir lagi..

Assalamualaikum..
Rajin pulak jari ku mengetuk papan kekunci malam ni..huhu..Macam tak ada kerja lain nak buat kan..haha..
Esok presentation komunikasi..Have to present in english..Hah..mampu ke daku nak membentang dalam english ni?? Tepuk dada  tanya hati..Yakin kita mampu buat :)

Perasaan itu hadir lagi..Perasaan apa ye? Perasaan yang bercampur baur..Tak tahu lah nak digambarkan macam mana..Rindu, sayu, sedih, gembira..semua jadi satu..
Rindu sangat pada keluarga..I wish doraemon really exist in this world..so that i can borrow 'pintu ke mana-mana' *yek eh* from it..Huh..berangan..fantasi je pun..

Seminggu dah habis..esok nak hari isnin dah..nanti kejap je dah hari jumaat balik..semangat sikit Siti Fathimah..Doa banyak-banyak..Kuatkan hati..jangan cengeng sangat!

Bila tengok ramai kawan-kawan bakal bernikah cuti semester ni rasa jealous pulak..huhu..Bila agaknya masa saya akan sampai ye..Yang saya tunggu bukan lah putera raja..tapi putera agama yang mampu membimbing saya ke  jalan ALLAH, tahu tanggungjawab sebagai seorang suami dan boleh terima saya dan keluarga saya..Amin..

Tapi mana satu yang kena pentingkan..mana satu yang patut kita kumpulkan..bekalan untuk kahwin muda atau MATI MUDA? Jeng,jeng,jeng...soalan cepu cemas..Ramai yang berfikir nak kahwin muda *termasuklah yang dok menaip nih*..tapi berapa ramai yang fikir nyawa yang akan ditarik ketika usia yang muda?  Sudah bersediakah kita? Cukup kah bekalan kita sewaktu ingin menghadap sang Khaliq? Allahuakbar..Peringatan ini buat saya terutamanya..huhu..

Buat semua yang membaca..Ayuh kita istighfar bersama..Setelah seharian menghadap laman sosial, pasti ada walau sedikit dosa yang terpalit..Allahuakbar..ayuh kita istighfar bersama sama..


Semoga Allah menerima taubat hamba-hambaNYA..Sekian dari saya..Aasif 'ala kulli hal :)

No comments:

Post a Comment