Friday 1 June 2012

:'(

Sila abaikan post ini kalau anda tak hingin nak baca. Saya suka luahkan apa yang saya rasa. Jadi kalau rasa tak suka. sila lah keluar..
Saya sedih :'(
Tapi saya kena jadi kuat. Allah sayang saya sebab tu dia bagi ujian. Baru sikit ujian DIA bagi kita dah rasa -lemah. Jangan lemah-lemah wahai diri. Jangan lemah-lemah wahai hati.. ALLAH tahu kau kuat Siti Fathimah sebab tu DIA uji. Saya nak mak saya,, tapi saya tak de kredit..Duhh..time-time mcm ni lah kredit nak tak ade pulak..Ya Allah..sedihnya...rasa nak nangis kuat-kuat..Tapi hanya mampu nangis dalam hati sambil air mata menitis-nitis..Manusia berpegang pada janji..kalau rasa tak nak tu cakaplah awal-awal.. Dah saat akhir baru nak cakap tak jadi. Awal-awal jangan bagi harapan pada orang. Tak rasa ke kau dah susahkan orang tu. Soalnye orang tu dah berjanji dengan orang lain..tiba-tiba nak tarik diri macam tu je..ALLAH...Kalau ada sapa-sapa yang baca post ni,,sila dan tolong lah jangan suka-suka buat andaian sendiri tentang apa yang saya tulis ni. Anda tidak berada di tempat saya, dan anda tidak tahu apa yang saya cuba sampaikan. Hanya saya dan ALLAH sahaja yang mengetahui...ok dah..habis cerita..maaf kalau ada salah.

2 comments:

  1. sabar ye tima..percaya pada Allah..

    pasal kredit tu gune la SOS topup.. =)

    ReplyDelete
  2. huhu...betul,betul..err..soalnye memang dah pakai soso topup pun...hehe...tp dah topup dah td :)

    ReplyDelete